vrijdag 27 februari 2015

Welkom op mijn nieuwe eroblog!

Hoe vind je een speeltje dat bij je past?

Laat ik me even voorstellen: ik ben Lily, 26 jaar en ik werk bij Beate Uhse. :)

Ik krijg op mijn werk vaak vragen over speeltjes als de G-vibe of de We-vibe, wat je er allemaal mee kunt (meer dan je denkt ;) ) of over middeltjes als Spaanse vlieg en erectiepillen. Ik wil via deze blog graag antwoord geven op die vragen, zodat iedereen een boost kan geven aan zijn sexleven!

In deze eerste blog wil ik graag uitleggen hoe je het speeltje kunt vinden wat het beste bij jou past.

Degene die het beste weet wat jij lekker vind, dat ben je zelf! Maar hoe vind je nu tussen al die mogelijkheden hèt speeltje voor jou?

Ga eerst eens bij jezelf na wat jij het fijnste vind: wil je dat je clitoris lekker onder handen genomen wordt of ga je voor je g-spot? Wil je eens wat nieuws proberen, of juist zeker weten dat je die vibrator hebt die voor jou de meeste hoogtepunten garandeert? Wil je hem puur voor jezelf, of wil je hem ook kunnen gebruiken samen met je man/vriend/overbuurman?
Laat je niet afschrikken door de hoeveelheid keuze, er zit heus iets voor je bij. Laat je misschien een beetje adviseren door je omgeving of door het internet, maar probeer jezelf altijd af te vragen of het ook bij jou past. Bij het kiezen van een speeltje staat wat jij lekker vindt centraal!

Voor mannen geldt hetzelfde: wil ik iets wat zo echt mogelijk aanvoelt, of juist iets wat extra stimuleert? Waag je eens een anaal avontuurtje of wil je liever een stevigere erectie? Hoe vind je nu precies de juiste cockring?
Het is voor mannen soms moeilijk voor te stellen dat er meer is dan een pomp of een buttplug om plezier aan te beleven, maar er is zoveel mogelijk! Zoiets simpels als een masturbatiesleeve kan een heel nieuw genot opleveren! Think outside the box!

Internet is een prachtige manier om je te oriënteren op een nieuw speeltje, maar pas op! Je kunt het speeltje natuurlijk niet zien of voelen en als je hem eenmaal hebt uitgepakt, mag je hem niet meer retourneren! Een miskoop is op deze manier zo gedaan. Zeker voor de duurdere aankopen is het eens waard om de spulletjes eens in de winkel te gaan bekijken. Ik snap dat het vreemd is om een winkel binnen te stappen en meteen over hele intieme zaken te praten met iemand die je net hebt ontmoet, maar het is toch dè manier om precies de juiste toy te vinden. In onze winkel hebben we de meeste vibrators gewoon liggen om eens aan te zetten en te voelen hoe krachtig hij vibreert of om het materiaal eens aan te voelen. Je kunt je meteen laten adviseren hoe je je speeltje het beste onderhoudt, of welk glijmiddel voor jou het meest geschikt is.

Ik hoop dat ik je nieuwsgierigheid een beetje geprikkeld heb met deze eerste blog. De volgende keer ga ik wat dieper in op bepaalde producten. Welke dat zijn? Wait and see....

xxx

Lily

PS: alle speeltjes waar ik op mijn blog over praat, zijn te verkrijgen bij de winkels van erols.nl!